Boka eller drop-in

en av de mer irriterande fenomenen i stockholms restaurangvärd de senaste åren är tvånget att boka bord om man vill ut och käka en fredag eller lördag. På vissa ställen, som Grill, bör man boka några veckor innan. Det är fjärran från hur jag vill ha det. Jag vill samma dag känna efter vad jag är sugen på och styra kosan ditefter.
Men det finns ett antal biff-ställen som också tillåter drop-in.
Biff-bloggen listar nedan våra erfarenheter.
Måste boka innan:
Grill
Mäster Anders
American Steakhouse, nytt ställe på Drottninggatan
Drop-in
Dollys
Texas Longhorn
Olearys
Jimmys steakhouse
Fridays
Jensens
Osäkert
Grill Ruby
Vassa Eggen
Rosmarin
Marie laveau
Mississippi Inn
En av de mer irriterande fenomenen i stockholms restaurangvärd de senaste åren är tvånget att boka bord om man vill ut och käka en fredag eller lördag. På vissa ställen, som Grill, bör man boka några veckor innan. Det är fjärran från hur jag vill ha det. Jag vill samma dag känna efter vad jag är sugen på och styra kosan ditefter.
Men det finns ett antal biff-ställen som också tillåter drop-in.
Biff-bloggen listar nedan våra erfarenheter. Fyll gärna på med dina.
Måste boka innan:
Grill
Mäster Anders
American Steakhouse, nytt ställe på Drottninggatan
Drop-in
Dollys
Texas Longhorn
Olearys
Jimmys steakhouse
Fridays
Jensens
Osäkert
Grill Ruby
Vassa Eggen
Rosmarin
Marie laveau
Mississippi Inn

Kommentarer
Postat av: John

Härligt att biffbloggen börjat blogga igen.

Ser fram emot att inläggen kommer mer frekvent.

2010-10-12 @ 22:33:51
Postat av: Biff-bloggen

Åh tackar va kul. Ser fram emot att höra mer från dig också.

2010-10-21 @ 13:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback